52. oturum başladı

52. oturum başladı

Türkiye ile Avrupa Birliği arasındaki gerçekleştirilen Ortaklık Konseyi'nin 52. oturumu Lüksemburg'da başladı.

2014.06.23 11:20 - Son Güncellenme: 2014.06.23 11:21 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
52. oturum başladı

Türkiye'yi AB Bakanı ve Başmüzakereci Mevlüt Çavuşoğlu'nun temsil ettiği toplantıda AB'yi dönem başkanı Yunanistan'ın Dışişleri Bakanı Venizelos temsil ediyor. Toplantıda AB Komisyonu'nun Genişlemeden Sorumlu Üyesi Stefan Füle de hazır bulunuyor. Ortaklık Konseyi Toplantısı bağlamında görüşmeler süresince Türkiye'nin AB'ye üyelik süreci ve AB'nin Türkiye'ye yönelik beklentilerinin ele alınması bekleniyor. Toplantıda ayrıca Türkiye'nin ekonomik gelişmeleri ve terörizmle mücadele gibi konuların da geniş şekilde ele alınması bekleniyor.

Türkiye ile AB arasındaki Ortaklık Konseyi Toplantısı Türkiye ile kurulduğu zamanki ismiyle Avrupa Ekonomik Topluluğu arasında 12 Eylül 1963 yılında gümrük birliği temelinde yapılan anlaşma sonrası iki taraf arasında ikili ilişkiler başlamıştı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.06.23 11:20 - Son Güncellenme: 2014.06.23 11:21 - HABER MERKEZİ
A