500 öğrenci tiyatroyla tanıştı

500 öğrenci tiyatroyla tanıştı

ŞANLIURFA Emniyet Müdürlüğü tarafından yürütülen 'Güvenlik okul, güvenlik gelecek' projesi kapsamında hayatında hiç tiyatroya gitmemiş olan 500 öğrenci, 'Kurbağa prens' adlı tiyatro oyununu izledi.

2013.04.12 15:09 - Son Güncellenme: 2013.04.12 15:10 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
500 öğrenci tiyatroyla tanıştı

 


Devlet Su İşleri Konferans Salonunda sahnelenen 'Kurbağa prens' adlı oyunu; 500 ilkokul öğrencisi öğretmen ve polislerle birlikte izledi. Kent merkezinde bulunan 8 okuldan gelen 500 öğrenci, hayatlarında ilk defa izledikleri tiyatro oyununu heyecanla takip etti. Yaklaşık 1 saat süren gösteri sonunda oyun hakkında bilgi veren tiyatro ekibinin sorumlusu Gaye Cankaya, Şanlıurfa'da oyunlarını sahneledikleri için mutlu olduklarını söyledi. Cankaya, "Tiyatro oyunu için çıktığımız Güneydoğu turnesinde Şanlıurfa'da olmaktan çok mutluyuz. Şanlıurfa, polis teşkilatıyla yaptığımız organizasyonda tiyatroyu çocukların ayağına getirdik. Hedefimize ulaştığımız için çok mutluyuz" dedi.


Öğrenciler ise kendilerini ilk kez tiyatroya getiren polislere teşekkür etti.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.04.12 15:09 - Son Güncellenme: 2013.04.12 15:10 - HABER MERKEZİ
A