50 yıl sonra doktora diploması

50 yıl sonra doktora diploması

77 yaşındaki emekli tümgeneral 50 yıl sonra doktora diplomasını aldı.1

2014.06.16 13:49 - Son Güncellenme: 2014.06.16 13:49 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
50 yıl sonra doktora diploması


Eskişehir Osmangazi Üniversitesi'nde (ESOGÜ) doktorasını tamamlayan 77 yaşındaki emekli Tümgeneral Fazıl Aydınmakina, diplomasını aldı.

Aydınmakina, gazetecilere, asker olduktan sonra eğitim için yurt dışına gittiğini, mühendis olarak döndüğünü söyledi.

Makine Mühendisliği Bölümü'nden doktora öğrencisi olarak mezun olduğunu belirten Aydınmakina, emekliliğinden sonra da eğitimine devam ettiğini vurguladı.

Eğitiminde emeği geçenlere teşekkür eden Aydınmakina, "En büyük mutluluğum bugünü yaşamış olmamdır. 50 yıl önce yüksek lisansımı Michigan Üniversitesi'nde almıştım. 50 sene sonra ESOGÜ'de mezuniyet görmek, benim için memnuniyet verici olmuştur. Gençlere örnek olduğumu düşünüyorum" dedi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.06.16 13:49 - Son Güncellenme: 2014.06.16 13:49 - HABER MERKEZİ
A