50'nci yılda tekrar düğün yaptılar

50'nci yılda tekrar düğün yaptılar

ADAPAZARI'nda evliliklerinin 50'nci yıl dönümünü düğün salonunda yapılan düğünle kutlayan Turnuk çifti, yakınlarıyla doyasıya eğlendi.

2019.10.13 11:59 - Son Güncellenme: 2019.10.13 11:59 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
50'nci yılda tekrar düğün yaptılar

Tığcılar Mahallesi'nde yaşayan 2 çocuk sahibi Şefika (70) ve Naci Turnuk (72) çifti, 50'nci evlilik yıl dönümünde düğün yaparak aşklarını tazeledi. Adapazarı'nda bir düğün salonunda gerçekleşen düğüne çok sayıda davetli katıldı. Turnuk çifti pasta kesip, oyunlar oynayarak, doyasıya eğlendi.

70 yaşında tekrar gelinliğini giyen Şefika Turnuk, "Türkiye'de böyle güzelliklerin olacağına ve devam edeceğine inanıyorum. Bir başlangıç yaptım diyorum" dedi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2019.10.13 11:59 - Son Güncellenme: 2019.10.13 11:59 - HABER MERKEZİ
A