50 milyonum olsa sahneyi bırakırım
Kumarda 20 yılda 50 milyon dolar kaybettiğini söyleyen popçu Serdar Ortaç gelen tepkiler üzerine geri adım attı.
2013.04.24 10:19 - Son Güncellenme: 2013.04.24 10:20 - Magazin - HABER MERKEZİ
Serdar Ortaç'ın KKTC'de sahne aldığı bir otelde söylediği 'Kumar hayatımda 20 yılda 50 milyon dolar kaybettim' sözleri çok konuşuldu.
'SITKIM SIYRILDI'
Gelen tepkiler üzerine Ortaç 'Espri yaptım' diyerek geri adım attı. Ünlü popçu sözlerine şöyle devam etti: "Sahnede şarkı söyledikten sonra kumar oynayanlara şov yaptım. Onlara 'Şu kumarda ne paralar kaybettiniz. 5,10,50 milyon. Var mı artıran" dedim. Bu bir espriydi. Öyle bir para yok. Kumarda şimdiye kadar 2, 3 milyon kaybetmişimdir. Yılbaşında büyük ikramiyenin bana vurduğu da yalan. Kumarda hiç kazanmadım.