50 işçi yemekten zehirlendi

50 işçi yemekten zehirlendi

KASTAMONU'da 50 inşaat işçisi, yedikleri akşam yemeğinden zehirlendikleri iddiasıyla hastaneye kaldırıldı.

2017.12.17 00:50 - Son Güncellenme: 2017.12.17 00:50 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
50 işçi yemekten zehirlendi

 

İhsangazi ilçesinde yapımı devam eden konut inşaatında çalışan 50 işçi, akşam yedikleri yemek sonrası rahatsızlandı. Mide bulantısı ve karın ağrısı şikayetleri görülen işçiler, ihbar üzerine olay yerine sevk edilen ambulanslarla Kastamonu ve İhsangazi Devlet Hastanelerine kaldırıldı. Tedaviye alınan işçilerin, sağlık durumlarının iyi olduğu belirtildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2017.12.17 00:50 - Son Güncellenme: 2017.12.17 00:50 - HABER MERKEZİ
A