5 yıl sonra polis uygulaması

5 yıl sonra polis uygulaması

SİİRT'te polis, 5 yıl sonra kent merkezinde uygulama yaptı.

2013.07.30 14:29 - Son Güncellenme: 2013.07.30 14:32 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
5 yıl sonra polis uygulaması

 

Siirt Emniyet Müdürlüğü'na bağlı asayiş ekipleri, dün akşam kent merkezindeki çeşitli bölgelerinde uygulama noktaları kurarak, Atatürk Bulvarı'ndaki çay bahçeleri ve kahvelerdeki vatandaşların kimlik kontrolünü yaparken, tek tek üstlerini de aradı.

Sıkı güvenlik önlemleri altında yapılan uygulama sırasında üstleri aranan vatandaşlar, uzun yıllardan sonra bu uygulamaya yeniden başlanması karşısında şaşırdıklarını söyledi. Bazı vatandaşlar uygulamayı desteklerken, bazıları da karşı olduklarını belirtti.

Uygulama geç saatlere kadar sürerken, olumsuz bir duruma rastlanmadığı bildirildi

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.07.30 14:29 - Son Güncellenme: 2013.07.30 14:32 - HABER MERKEZİ
A