5 kişiyi bıçakla yaralayan saldırgan adliyeye sevk edildi

5 kişiyi bıçakla yaralayan saldırgan adliyeye sevk edildi

Eskişehir'de bir çay bahçesindeki oturan vatandaşlara bıçakla saldıran ve 5 kişiyi yaralayan şahıs, geniş güvenlik tedbirleri altında polis özel harekat ekipleri eşliğinde adliyeye sevk edildi.

2024.08.13 14:59 - Son Güncellenme: 2024.08.13 15:00 - Güncel - İHA
A
5 kişiyi bıçakla yaralayan saldırgan adliyeye sevk edildi

Tepebaşı İlçesi Uluönder Mahallesi'nde bulunan Şehit Rüstem Demirbaş Parkı'nda meydana gelen olayda, 18 yaşındaki Arda K., çay bahçesinde oturan şahıslara bıçakla saldırdı. Hücum yeleği, kask ve gözlük kullanarak yüzünü maskeyle gizleyen Arda K., bölgede bulunan 5 vatandaşı bıçakladıktan sonra yakalanarak gözaltına alındı.
Emniyette işlemleri tamamlanan Arda K. isimli şüpheli, Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi'ndeki sağlık kontrollerinin ardından Eskişehir Emniyet Müdürlüğü ekiplerince alınan geniş güvenlik tedbirleri altında adliyeye sevk edildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.08.13 14:59 - Son Güncellenme: 2024.08.13 15:00 - İHA
A