5 kişi aynı motosiklette
Adana'da iki kişilik motosiklete 5 kişinin kask takmadan binip yolculuk yapması dikkat çekti.
2014.08.03 11:03 - Son Güncellenme: 2014.08.03 11:03 - Güncel - HABER MERKEZİ
Merkez Yüreğir ilçeisinin en işlek caddelerinden biri olan Süleyman Vahit Caddesi'nde iki kişilik motosiklete 5 kişinin binmesi görenleri hayrete düşürdü.
Anne, baba ve 3 çocuğun tehlikeli yolculuğu diğer sürücülerin ve kaldırımda bulunan vatandaşların şaşkın bakışları arasında devam etti.
Motosiklette bulunan 5 kişinin hiçbirinde kask olmaması da dikkat çekti.