5 gündür bu halde!

5 gündür bu halde!

Suudi Arabistan Kralı Abdullah'ın ölümü nedeniyle 24 Ocak'ta Türkiye'de bir günlük yas ilan edilmiş, bayraklar yarıya indilmişti. Ancak SGK İzmir İl Müdürlüğü 5 gündür 'yas'tan çıkmadı

2015.01.29 13:44 - Son Güncellenme: 2015.01.29 13:45 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
5 gündür bu halde!

Unutkanlığın böylesi... Suudi Arabistan Kralı Abdullah'ın ölümü nedeniyle ülke genelinde 24 Ocak tarihinde bir günlük 'yas' ilan edilmesi dolayısıyla yarıya indirilen Türk Bayrağı, aradan 5 gün geçmesine Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) İzmir İl Müdürlüğü'nde hala göndere çekilmedi.

VATANDAŞLAR: HİÇ HOŞ DEĞİL


SGK'nın Alsancak'taki binasının tepesinde bulunan Türk Bayrağı'nın yarıya indirilmiş şekilde bırakılması, dikkatlerden kaçmadı. Vatandaşlar, SGK yetkililerinin unutkanlığına şu sözlerle tepki gösterdi: Yasın üzerinden bu kadar geçmesine rağmen hala bayrağı göndere çekmemek doğru değil. Yetkililer galiba bayrağı göndere çekmeyi unuttular. Ancak böyle bir unutkanlık hiç hoş değil.

Kaynak: Habertürk

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.01.29 13:44 - Son Güncellenme: 2015.01.29 13:45 - HABER MERKEZİ
A