5,5 aydır grevde olan işçiler kazandı

5,5 aydır grevde olan işçiler kazandı

Çorlu ilçesine bağlı Velimeşe Beldesindeki ASB'de faaliyet gösteren Daiyang-SK fabrikasında ki 120 işçi 12 Kasım 2012 tarihinde greve başlamıştı.

2013.04.11 22:17 - Son Güncellenme: 2013.04.11 22:17 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
5,5 aydır grevde olan işçiler kazandı

En son Cumhuriyet Meydanında açlık grevine başlayan işçiler fabrikanın iflas vereceği açıklaması sonrası greve son verdi. Ardından Çorlu Kaymakamı Hulusi Doğan'ın arabuluculuğunda Daiyang-SK yetkilileri, Birleşik Metal-İş Sendikası Genel Başkanı Adnan Serdaroğlu ve Trakya Şube Başkanı Fedai Duvan'ın görüşmeleri olumlu sonuç verdi. Daiyang-SK yetkililerinin şartları kabul etmesi ile 120 işçi 5,5 ay sürdürdükleri grevi başarıyla tamamladı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.04.11 22:17 - Son Güncellenme: 2013.04.11 22:17 - HABER MERKEZİ
A