42 kişiyi kaçırdılar!

42 kişiyi kaçırdılar!

Somali'nin batısındaki Bay bölgesinde 42 kişinin Eş-Şebab örgütü tarafından kaçırıldığı bildirildi.

2015.01.27 12:19 - Son Güncellenme: 2015.01.27 12:19 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
42 kişiyi kaçırdılar!

Bay bölgesindeki Goof-Gadud Belediye Başkanı Ahmed Muhammed, AA  muhabirine yaptığı açıklamada, "Eş-Şebab militanları dün gece Goof-Gadud'un 10  kilometre batısındaki Ali Mumen beldesinde 42 kişiyi kaçırdı" dedi.

  Muhammed, militanların bu kişileri serbest bırakmak için 10 milyon  Somali Şilini ( yaklaşık 14 bin 200 ABD doları) fidye talep ettiğini söyledi.

Eş-Şebab örgütünden ise konuya ilişkin açıklama yapılmadı. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.01.27 12:19 - Son Güncellenme: 2015.01.27 12:19 - HABER MERKEZİ
A