4 yaşındaki şeker hastası kızını şekerle besleyerek öldürdü

4 yaşındaki şeker hastası kızını şekerle besleyerek öldürdü

ABD'de meydana gelen olayda, 41 yaşındaki Tamara Banks, 4 yaşındaki şeker hastası kızı Karmity Hoeb'e çoğunlukla şekerli meşrubattan oluşan bir diyet uygulayarak ölümüne sebebiyet vermekten suçlu bulundu. 

2024.05.28 15:03 - Son Güncellenme: 2024.05.28 15:05 - Güncel - T24
A
4 yaşındaki şeker hastası kızını şekerle besleyerek öldürdü

Karmity'nin öldüğünde tüm dişlerinin çürük olduğu ve hiç dişçiye gitmediği belirtildi. 

Savcı Yardımcısı Clay Tharp, "Bu çocuğun ölmesi için kasten uğraşmışlar. Bu şimdiye kadar karşılaştığım en trajik vakalardan biri olabilir" diye konuştu. 

Cincinnati Çocuk Hastanesi Tıp Merkezinde yaşam destek ünitesine bağlanan küçük kızın beyin ölümünün gerçekleştiği bildirildi. 

Karmity'nin ölüm nedeninin, diyabetli kişilerin hayatını tehdit eden bir durum olan "diyabetik ketoasidoz" olduğu ve hiç tedavi görmediği belirlendi. 

Amerikan Pediatri Akademisi'nin Ohio bölümü başkanı Chris Peltier, çocukların hızla diyabet hastası olabileceğini ve tedavi edilmezse hızla komaya girebileceğini ve ölebileceğini açıkladı. 

Tamara Banks, 10 yıl hapis cezasına çarptırıldı. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.05.28 15:03 - Son Güncellenme: 2024.05.28 15:05 - T24
A