4 lider Belgrad'da buluştu

4 lider Belgrad'da buluştu

Yunanistan, Sırbistan, Bulgaristan ve Romanya liderleri "Dörtlü Balkan Zirvesi" kapsamında Sırbistan'ın başkenti Belgard'da bir araya geldi.

2017.12.09 20:07 - Son Güncellenme: 2017.12.09 20:08 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
4 lider Belgrad'da buluştu

Üst Düzey İşbirliği Konseyi adını taşıyan zirveye Sırbistan Cumhurbaşkanı Aleksandır Vuçiç, Yunanistan Başbakanı Aleksis Tsipras, Romanya Başbakanı Mihai Tudose ve Bulgaristan Başbakanı Boyko Borisov katıldı.

Dörtlü görüşmede ekonomik alanda işbirliğinin geliştirilmesi, bölgesel istikrarın pekiştirilmesi ve bölgedeki devletlerin entegrasyonu için atılabilecek adımlar ele alındı.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2017.12.09 20:07 - Son Güncellenme: 2017.12.09 20:08 - HABER MERKEZİ
A