4 gün sonra gelen mutlu haber

4 gün sonra gelen mutlu haber

ANTALYA'da eşiyle birlikte tatil için yerleştiği otelden ayrıldıktan sonra bir daha haber alınamayan 72 yaşındaki Alman turist G.B., 4 gün sonra jandarma tarafından bulundu.

2014.01.06 15:58 - Son Güncellenme: 2014.01.06 15:59 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
4 gün sonra gelen mutlu haber

Manavgat İlçesi, Kumköy mevkiindeki bir otele eşiyle birlikte 10 gün önce tatil amacıyla yerleşen G.B., 1 Ocak günü çıkış yaptığı otele dönmedi. Eşi tarafından jandarmaya yapılan kayıp başvurusunun ardından harekete geçen ekipler, bölgedeki hastaneler, taksi durakları, restoranlar ve havalimanına bilgi verdi.

Dün Side Beldesi, Selimiye Mahallesi'ndeki bir otelde kaldığı belirlenen G.B., jandarma tarafından bulundu. Alzheimer başlangıcı olduğu belirtilen G.B.'nin, konakladığı oteli unuttuğu anlaşıldı.

Eşiyle Kumköy Jandarma Karakolu'nda buluşan G.B., kendisini bulan ekiplere teşekkür etti.
 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.01.06 15:58 - Son Güncellenme: 2014.01.06 15:59 - HABER MERKEZİ
A