4 genci vuran polise skandal tebrik
Antalya Emniyet Müdürlüğü'nde 4. sınıf Emniyet Müdürü olan Sedat Göktaş, İzmir Karabağlar'da polisin bir genci infaz etmesi ardından sosyal paylaşım sitesinde skandal açıklama yaptı
2012.08.15 16:00 - Son Güncellenme: 2012.08.15 16:00 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Antalya Emniyet Müdürlüğü'nde 4. sınıf Emniyet Müdürü olan Sedat Göktaş, İzmir Karabağlar'da polisin bir genci infaz etmesi ardından sosyal paylaşım sitesinde skandal açıklama yaptı.
Sedat Göktaş'ın mesajı şöyle:
"Helal olsun sokak ortasında dayak yiyipte üniformayı rezil etmediniz. Ölen ve yaralanan köpeklere Allah'tan rahmet dilemiyorum."
MİLLİYET