3 yılda ikinci kez yandı!

3 yılda ikinci kez yandı!

OSMANİYE'nin Kadirli ilçesinde, defne yaprağı işleme fabrikasında çıkan yangın, zarara neden oldu. Fabrikada, 2016 yılında da yangın çıktığı ve büyük zarar meydana geldiği öğrenildi.

2019.06.30 21:10 - Son Güncellenme: 2019.06.30 21:10 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
3 yılda ikinci kez yandı!

Yangın, akşam saatlerinde Yusuf İzzettin köyünde Kadirli Organize Sanayi Bölgesi'nde bulunan defne yaprağı işleme fabrikasında çıktı. Fabrikadan yükselen dumanları fark eden işçilerin ihbarı üzerine yangın yerine itfaiye ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekiplerinin müdahalesi sonucu yangın, fabrikayı sarmadan söndürüldü. Aynı fabrikada, 3 yıl önce de yangın çıktığı ve büyük zarar meydana geldiği öğrenildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.06.30 21:10 - Son Güncellenme: 2019.06.30 21:10 - HABER MERKEZİ
A