3 yaşındaki çocukta koronavirüs tespit edildi, karantinaya alındı

3 yaşındaki çocukta koronavirüs tespit edildi, karantinaya alındı

BURDUR'un Çeltikçi ilçesinde 3 yaşındaki bir çocuk, yüksek ateş şikayeti sonrası yapılan koronavirüs testinin pozitif çıkması üzerine Bucak Devlet Hastanesi'nde karantinaya alındı. Çocuğun ailesinin oturduğu evde de karantina tedbirleri uygulanmaya başladı.

2020.04.07 21:24 - Son Güncellenme: 2020.04.07 21:55 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
3 yaşındaki çocukta koronavirüs tespit edildi, karantinaya alındı
01:11 3 yaşındaki çocukta koronavirüs tespit edildi, karantinaya alındı

İLGİLİ VİDEO

3 yaşındaki çocukta koronavirüs tespit edildi, karantinaya alındı

Çelçikçi'de oturan bir aile, 3 yaşındaki çocuğunda yüksek ateş belirmesi üzerine hastaneye başvurdu. Bucak Devlet Hastanesi'ne getirilen çocuğun koronavirüs belirtisi göstermesi sonrası test yapılmasına karar verildi. Yapılan ilk test sonucu pozitif çıkınca çocuk, hastanede karantinaya alındı.

Çocuğun ailesinin oturduğu Çeltikçi'deki ev de karantina tedbirleri uygulanarak, kontrol altına alındı. Evin yakınında da polis ekipleri önlem alarak, çevredekileri uyardı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.07 21:24 - Son Güncellenme: 2020.04.07 21:55 - HABER MERKEZİ
A