"3 puan almak önemliydi"
Süper Lig'de sezona Kayserispor galibiyetiyle başlayan Akhisar Belediyespor'un basın sözcüsü İbrahim Evren Acar, aldıkları 3 puanın önemli olduğunu bildirdi.
2016.08.22 17:05 - Son Güncellenme: 2016.08.22 17:05 - Spor - HABER MERKEZİ
Acar, yaptığı açıklamada, iyi bir kadroya sahip Kayserispor karşısında önemli bir galibiyet aldıklarını söyledi.
Maçın özellikle ikinci yarısında iyi mücadele ederek goller bulduklarını kaydeden Acar, şöyle konuştu: "Kayserispor deplasmanından 3 puan almak önemliydi. İlk haftayı 3 puanla kapattığımız için mutluyuz. Takımımız bugün izin yaptıktan sonra hafta sonu oynayacağımız Galatasaray maçı hazırlıklarına yarın başlayacak. İyi başlangıcımızı Galatasaray karşısında da sürdürmek istiyoruz."