3 gündür soğukta ders yapıyorlar
Bursa'nın İnegöl ilçesine bağlı Ortaköy Mahallesi'nde bulunan Süleyman Ezim İlk ve Ortaokulu'nda 3 gündür elektrik verilmemesi nedeniyle ısınmadan mahrum kalan öğrenciler derse montları ile girmek zorunda kalıyor.
2015.01.15 15:57 - Son Güncellenme: 2015.01.15 16:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
İnegöl'e bağlı Ortaköy Mahallesi'nde bulunan Süleyman Ezim İlk ve Ortaokulu'nda 3 gündür elektrik ve ısınma problemi yaşanıyor. Mahallenin tamamına 3 gündür elektrik verilemiyor. Diğer yandan okulda eğitim gören öğrenciler ısıtma sisteminin çalışmaması nedeniyle montları ile derse giriyorlar. Küçük yaşlarına rağmen ders çıkışı sorunlarını anlatan öğrenciler, "3-4 gündür elektriklerimiz yok. Kaloriferler de çalışmıyor. Soğukta montlarla derse giriyoruz. Hepimiz hasta olduk. Dersi dinleyemiyoruz. Öğretmenlerimiz fotokopi bile çekemiyorlar. Derste donuyoruz. Montlarımızı hiç çıkarmıyoruz." diye konuştu.
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne bağlı yetkililer ise konu hakkında açıklama yapmaktan kaçındı.