3 günde 6 bin kişiye cezai işlem uygulandı

3 günde 6 bin kişiye cezai işlem uygulandı

GAZİANTEP Valisi Davut Gül, koronavirüs tedbirleri kapsamında son 3 gün içerisinde 6 bin kişiye cezai işlem uygulandığını duyurdu.

2020.04.13 18:09 - Son Güncellenme: 2020.04.13 18:10 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
3 günde 6 bin kişiye cezai işlem uygulandı

Vali Davut Gül, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda herkese evde kalması çağrısını yineledi. 6 bin kişiye cezai işlem uygulandığını da duyuran Vali Gül, paylaşımında şu ifadelere yer verdi:

"Kıymetli kardeşim, Gaziantep'te son üç günde maalesef 6 bin hemşehrimize cezai işlem uygulamak zorunda kaldık. Lütfen herkes yakın çevresine sahip çıksın. Ne kadar çok evde kalırsak, bu süreci o kadar kolay atlatırız."

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.13 18:09 - Son Güncellenme: 2020.04.13 18:10 - HABER MERKEZİ
A