3 bin paket sigarayla yakalandı 'içecektim' dedi

3 bin paket sigarayla yakalandı 'içecektim' dedi

Konya'da 3 bin paket kaçak sigara ile yakalanan şüpheli ilk ifadesinde "5 yıl içeceğim sigarayı almıştım" dedi.

2013.11.29 12:03 - Son Güncellenme: 2013.11.29 12:03 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
3 bin paket sigarayla yakalandı 'içecektim' dedi

 İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü ekipleri, merkez Karatay ilçesindeki yol kontrolleri sırasında 43 SR 681 plakalı hafif ticari aracı durdurdu.

Araçta yapılan aramada toplam 3 bin paket kaçak sigara ele geçirildi. Sürücü Şevket G. gözaltına alındı. Şüphelinin ilk ifadesinde "5 yıl içeceğim sigarayı almıştım" dediği öğrenildi.

Şevket G, aynı uygulama noktasında 101 adet eski madeni parayla yakalanan Adem B. ile Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesinde sağlık kontrolünden geçirildikten sonra, polis merkezi ekiplerine teslim edildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.11.29 12:03 - Son Güncellenme: 2013.11.29 12:03 - HABER MERKEZİ
A