250 kiloluk dana eti yakılarak imha edildi

250 kiloluk dana eti yakılarak imha edildi

GAZİANTEP'in Nizip İlçesi'nde kesimin ardından yapılan kontrollerde sağlığa zararlı olabileceği belirlenen 250 kiloluk dana eti yakılarak imha edildi.

2014.01.17 10:42 - Son Güncellenme: 2014.01.17 10:42 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
250 kiloluk dana eti yakılarak imha edildi

 


Nizip Belediyesi Mezbahası'nda dana kesiminin ardından etleri kontrol eden veteriner hekimler, etlerin 250 kilogramlık bölümünde sağlığa zararlı bulgulara rastladı. Bunun üzerine Zabıta Müdürlüğü ekipleri, etleri ilçe dışında bir alanda yakarak imha etti. Vatandaşın sağlığının her şeyden önemli olduğunu belirten Zabıta Müdürü Reslan Yalçın, "Biz her zaman vatandaşın sağlığını ön planda tuttuk. Bu konuda yaptığımız denetimlerimizi aralıksız bir şekilde sürdüreceğiz. Bununla birlikte veteriner kontrollerinde yapılan kesim sonrası, sağlığa aykırı etlere rastlanıldığında bunların tüketilmesine müsaade etmiyoruz. Sağlığa zararlı etleri yakarak imha ediyoruz" dedi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.01.17 10:42 - Son Güncellenme: 2014.01.17 10:42 - HABER MERKEZİ
A