25 kişi oy kullandıktan sonra gözaltına alındı

25 kişi oy kullandıktan sonra gözaltına alındı

KOCAELİ İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, sorumlu oldukları seçim bölgelerinde, hakkında yakalama kararı bulunan 25 kişiyi oy kullandıktan sonra gözaltına aldı. 

2019.03.31 17:13 - Son Güncellenme: 2019.03.31 17:13 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
25 kişi oy kullandıktan sonra gözaltına alındı

Kocaeli İl Jandarma Komutanlığı'nca sorumluluk alanında yer alan 494 sandık bölgesinde, her sandık başına 1 jandarma görevlendirildi.

Jandarma ekipleri, haklarında yakalama kararı bulunan 25 kişiyi tespit etti. Oylarını kullanan 25 kişi, daha sonra gözaltına alındı. Gözaltına alınanlar, işlemleri için jandarma karakollarına götürüldü.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.03.31 17:13 - Son Güncellenme: 2019.03.31 17:13 - HABER MERKEZİ
A