23 Nisan'ı zirvede kutladılar

23 Nisan'ı zirvede kutladılar

Bursa Emniyet Müdürlüğü'nde görevli polis memurları 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nı çocuklarıyla Gündoğdu Köyün'ndeki dağın zirvesinde kutladı.

2013.04.21 17:00 - Son Güncellenme: 2013.04.21 17:39 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
23 Nisan'ı zirvede kutladılar

Polis memurları Murat Aksu ve İsmail Topçuoğlu, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı nedeniyle çocuklarıyla birlikte doğa yürüyüşü düzenlediler. Gündoğdu Köyü'ndeki dağın zirvesinde yürüyüş yapıp çadır kuran çocuklar, piknikçilerin bölgede yaktıkları ateşleri söndürüp çöplerini ise ormanlık alanlara bırakmamaları konusunda uyardılar. Babalarıyla birlikte plastik, kağıt gibi çöpleri toplayan gençler, çöpleri yakarak imha etti. Beş kilometre yürüyüş yaparak kayalıklar bölgesine çocuklarıyla birlikte giden polis memurları Türk Bayrağı açtı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.04.21 17:00 - Son Güncellenme: 2013.04.21 17:39 - HABER MERKEZİ
A