23 Nisan'ı zirvede kutladılar

23 Nisan'ı zirvede kutladılar

BURSA Emniyet Müdürlüğü'nde görevli polis memurları çocuklarıyla birlikte 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nı doğa yürüyüşü yapıp çevreye piknikçiler tarafından atılan çöpleri toplayarak kutladılar.

2013.04.21 13:19 - Son Güncellenme: 2013.04.21 13:21 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
23 Nisan'ı zirvede kutladılar

Bursa Emniyet Müdürlüğü'nde görevli olan Polis memurları Murat Aksu ve İsmail Topçuoğlu 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı nedeniyle çocuklarıyla birlikte doğa yürüyüşü düzenlediler. Gündoğdu Köyü Antenler Bölgesi'nde yürüyüş yapıp bölgede çadır kurup  kamp düzenleyen polis memurları ve çocukları havaların ısınmasıyla birlikte piknikçilerin bölgede yaktıkları ateşleri söndürüp çöplerini ise ormanlık alanlara bırakmamaları konusunda uyardılar.  Bölgeye atılan plastik, kağıt gibi çöpleri ise çocuklarıyla birlikte toplayarak kontrollü bir şekilde yakarak imha ettiler. Daha sonra yaklaşık beş kilometre yürüyüş yaparak kayalıklar bölgesine çocuklarıyla birlikte giden polis memurları Türk Bayrağı açarak çocuk şarkıları söyleyip birlikte eğlendiler.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.04.21 13:19 - Son Güncellenme: 2013.04.21 13:21 - HABER MERKEZİ
A