229 Türk işçinin karantinası bitti

229 Türk işçinin karantinası bitti

Yeni tip korona virüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında Cezayir'den Türkiye'ye getirilerek Amasya'da KYK'ya ait yurtta 14 gün boyunca karantina altında tutulan 229 Türk işçi, sürelerinin dolmasının ardından memleketlerine gönderildi.

2020.04.16 20:01 - Son Güncellenme: 2020.04.16 20:01 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
229 Türk işçinin karantinası bitti

Sultan Bayezid Öğrenci Yurdu'nda kalan ve ihtiyaçları, Amasya Valiliği, İl Sağlık Müdürlüğü, AFAD, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ile Kızılay tarafından karşılanan işçiler, sağlık kontrollerinin ardından otobüslere binerek şehirden ayrıldı.

Amasya Valisi Dr. Osman Varol, yaptığı açıklamada "Cezayir'den gelen, Amasya'nın misafirperverliğine uygun bir biçimde ağırladığımız ve karantina tedbirlerine tabi tutulan 229 vatandaşımızı bugün illerine uğurladık. Kendilerine aileleri ile birlikte sıhhatli bir ömür diliyoruz" ifadelerini kullandı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.16 20:01 - Son Güncellenme: 2020.04.16 20:01 - HABER MERKEZİ
A