21 liseli hastaneye kaldırıldı

21 liseli hastaneye kaldırıldı

Tokat'ın Erbaa ilçesinde 21 lise öğrencisi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye başvurdu.

2017.02.10 10:13 - Son Güncellenme: 2017.02.10 10:13 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
21 liseli hastaneye kaldırıldı

Yılmaz Kayalar Fen Lisesinde öğrenim gören ve bazıları okulun  pansiyonunda kalan 21 öğrenci, gece saatlerinde mide bulantısı, halsizlik ve  kusma şikayetiyle aileleri ve okul idaresince Erbaa Devlet Hastanesine götürüldü.

Hastanede tedavi gören öğrenciler, daha sonra taburcu edildi.

Hastane yetkilileri, ilk belirlemelere göre öğrencilerin gıda  zehirlenmesi nedeniyle rahatsızlandıklarını bildirdi.

İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü de konuyla ilgili soruşturma başlattı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2017.02.10 10:13 - Son Güncellenme: 2017.02.10 10:13 - HABER MERKEZİ
A