2015 AR-GE ve teknoloji yılı olacak

2015 AR-GE ve teknoloji yılı olacak

Aktaş Holding Yönetim Kurulu Üyesi ve CEO'su Sami Erol, artık kriz tanımları ve parametrelerin değiştiğini belirterek, 2015 yılının AR-GE, yüksek teknoloji ve kalite yılı olacağını söyledi.

2015.01.10 11:05 - Son Güncellenme: 2015.01.10 11:05 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
2015 AR-GE ve teknoloji yılı olacak


Sami Erol, Aktaş Holding olarak 2014 yılına iddialı projelerle başladıklarını belirterek, "Dış faktörlerin 2014 yılında çok önemli etki yapacağını biliyorduk. Buna rağmen 2014 yılında hedeflerimizi yakaladık. Global bir şirket olmanın zorlukları, riskleri iyi yönetebildiğinizde fırsatlara dönüşebiliyor. Global anlamda olan riskleri 2014 yılında fırsata dönüştürdüğümüzü düşünüyoruz. Geçen yıl ihracat yaptığımız ülke sayısını 100'e ulaştırdık. 2014 yılı ciro artışının yanı sıra daha çok karlı olan teknolojiye, AR-GE'ye, yenilikçi ürünlere alt yapı oluşturduğumuz bir yıl oldu" dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2015.01.10 11:05 - Son Güncellenme: 2015.01.10 11:05 - HABER MERKEZİ
A