200 lira için arkadaşını bıçakladı

200 lira için arkadaşını bıçakladı

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi'nde bir öğrenci 200 liralık borç yüzünden tartıştığı eski ev arkadaşını bıçakla ağır yaraladı.

2013.11.21 07:10 - Son Güncellenme: 2013.11.21 07:11 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
200 lira için arkadaşını bıçakladı

 Eskişehir'de, kavga eden iki üniversite öğrencisinden biri bıçakla yaralandı.

Alınan bilgiye göre, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi (ESOGÜ) Fen Edebiyat Fakültesi'nde öğrenim gören B.P. (21) ile eski ev arkadaşı M.A.E. (21) arasında 200 lira borç yüzünden tartışma çıktı.

Fakülte binasındaki tartışmanın kavgaya dönüşmesi üzerine M.A.E, üzerinde taşıdığı bıçakla B.P'yi yaraladı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.11.21 07:10 - Son Güncellenme: 2013.11.21 07:11 - HABER MERKEZİ
A