200 kişi taşıyan feribot battı
Bangladeş'in Padma kentinde 200 kişi taşıyan feribotun battığı bildirildi. Yetkililer ilk etapta yapılan çalışmalarda 40 kişinin kurtarıldığını ifade etti.
2014.08.04 10:37 - Son Güncellenme: 2014.08.04 10:38 - Dünya - HABER MERKEZİ
Yerel saatle saat 11.00'de meydana gelen olayda, Mawa kentinden hareketlenen feribotun Padma kenti yakınlarında battığı ifade edildi. Yetkililer olay sonrası kurtarma botlarının bölgeye gönderildiğini ve çalışmaların başladığını belirtti.