200 kişi taşıyan feribot battı

200 kişi taşıyan feribot battı

Bangladeş'in Padma kentinde 200 kişi taşıyan feribotun battığı bildirildi. Yetkililer ilk etapta yapılan çalışmalarda 40 kişinin kurtarıldığını ifade etti.

2014.08.04 10:37 - Son Güncellenme: 2014.08.04 10:38 - Dünya - HABER MERKEZİ
A