200 çocuk ilk defa sinemada film izledi

200 çocuk ilk defa sinemada film izledi

Osmaniye'nin Kadirli ilçesinde Güvenli Gelecek İçin Eğitimli Çocuk Projesi kapsamında 200 çocuk ilk defa sinemaya götürüldü.

2014.01.03 15:25 - Son Güncellenme: 2014.01.03 15:27 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
200 çocuk ilk defa sinemada film izledi

 

Kadirli Emniyet Müdürlüğü Toplum Destekli Polislik (TDP) Büro Amirliği ekiplerince değişik okullarda eğitim öğretim 200 öğrenci sinemaya götürüldü. Kadirli Gençlik Merkezi'ndeki sinema salonunda film izleme imkanı bulan çocuklar polislere teşekkür etti.

Çocukları kötü alışkanlıklardan korumak için ellerinden geleni yaptıklarını belirten TDP Büro Amirliğinde görevli polis memuru Zafer Bilgili: "Güvenli Gelecek İçin Eğitimli Çocuk Projesi kapsamında daha önce hiç sinemaya gitmeyen öğrencilerimizi sinemaya getirdik. Öğrencilere yönelik projelerimiz devam edecek. Amacımız, öğrencilerimizi suçlardan uzak tutmak, güzel bir eğitim almalarını sağlamak. İnşallah bundan sonra da buna benzer etkinlikler düzenleyeceğiz." dedi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.01.03 15:25 - Son Güncellenme: 2014.01.03 15:27 - HABER MERKEZİ
A