200 bin lirayı alarak kaçtı

200 bin lirayı alarak kaçtı

Aksaray'da, para nakil aracı sürücüsü, bankaya ait 200 bin lirayı alarak kaçtı

2013.11.07 23:11 - Son Güncellenme: 2013.11.07 23:13 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
200 bin lirayı alarak kaçtı

 

 

Özel bir bankaya ait para nakil aracı, Taşpazar Mahallesi'nde bankaya ait otomatik para çekme cihazının (ATM) yanına geldi. Güvenlik görevlisi Osman B. (29) ATM'ye para yüklediği sırada, şoför İbrahim K. (32) araçla uzaklaştı.

Osman B'nin, durumu polise bildirmesi üzerine çalışma başlatıldı. Arama sonucu aracın aynı mahallede terk edildiği, yaklaşık 200 bin liranın da yerinde olmadığı belirlendi.

Banka aracı yapılan incelemenin ardından İl Emniyet Müdürlüğü garajına çekildi.  Güvenlik görevlisinin ifadesine başvuruldu.

Zanlının yakalanması için çalışmaların sürdüğü belirtildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.11.07 23:11 - Son Güncellenme: 2013.11.07 23:13 - HABER MERKEZİ
A