20 yaşındaki genç intihar etti
BATMAN'da 20 yaşındaki Yakup Kangül, inşaat halindeki 9 katlı binanın en üst katından atlayarak yaşamına son verdi.
2013.12.15 17:40 - Son Güncellenme: 2013.12.15 17:41 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Olay bugün saat 16.00 sıralarında Turgut Özal Bulvarı Basın Kavşağı'ndaki inşaat halindeki binada meydana geldi. Karanlığın çöktüğü saatlerde 9 katlı binanın en üst katına çıkan Yakup Kangül, henüz bilinmeyen bir nedenle kendini boşluğa bıraktı. Sert zemine çakılan Kangül, kanlar içinde kaldı. Ağır yaralanan Kangül, Batman Bölge Devlet Hastanesi'ne kaldırılırken yolda yaşamını yitirdi. Polis, olayla ilgili soruşturma başlattı.