20'nci sanat yılında ustaları andı...
Gökhan Tepe, önceki gün Mall Of İstanbul Moi Sahne'de hayranlarıyla buluştu.
2016.04.05 15:03 - Son Güncellenme: 2016.04.05 15:04 - Magazin - HABER MERKEZİ
20'nci sanat yılını kutlayan ünlü sanatçı, konserine kendisini yıllardır yalnız bırakmayan hayranlarına teşekkür ederek başladı. Tepe'yi dinleyenler arasında 'Ana kraliçe' diye hitap ettiği annesi de vardı. Gökhan Tepe, gecede kendisi için önemli olan isimleri de unutmadı. Örnek aldığı isimlerden biri olan Selami Şahin'in Türkiye'nin gururu olduğunu söyleyen sanatçı, "Onun gibi 30 yıl daha şarkı söylemek isterim" dedi. Sezen Aksu'nun kendisinde çok özel bir yeri olduğunu vurgulayan sanatçı, geçtiğimiz yıl kaybettiğimiz Kayahan'ı da ölüm yıldönümünde anmayı ihmal etmedi.