20 akü çalmışlardı... Yakayı ele verdiler

20 akü çalmışlardı... Yakayı ele verdiler

KAYSERİ, Niğde ve Yozgat'ta son 1 ayda toplam 20 akü çaldıkları belirlenen 3 şüpheli, polis tarafından yakalandı.

2019.09.04 17:13 - Son Güncellenme: 2019.09.04 17:13 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
20 akü çalmışlardı... Yakayı ele verdiler

Kayseri Polisi, geçen Ağustos ayında Kayseri'nin Yahyalı ilçesinde 8, Niğde'de 4, Yozgat'ın Boğazlıyan ilçesinde 8 olmak üzere toplam 20 akünün çalınması üzerine inceleme başlattı.

Ekipler, şüphelilerin Samed A. (27), Emre Y. (21) ve S.S. (17) olduğunu belirledi. 3 şüpheli Kayseri'de yakalanarak, gözaltına alındı.



Şüpheliler sorgularında 10 farklı araçtan toplam 20 akü çalarak, hurdacıya sattıklarını itiraf etti. 

Sağlık kontrolünden geçirilen şüphelilerin sorguları sürüyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.09.04 17:13 - Son Güncellenme: 2019.09.04 17:13 - HABER MERKEZİ
A