2. Lig maçında gergin anlar

2. Lig maçında gergin anlar

TFF 2. Lig Beyaz Grup'ta oynanan Amed Sportif Faaliyetler-Sakaryaspor maçının ardından polise taş atan bazı taraftarlara TOMA ile müdahale edildi.

2019.03.02 18:52 - Son Güncellenme: 2019.03.02 18:53 - Spor - HABER MERKEZİ
A
2. Lig maçında gergin anlar

TFF 2. Lig ekiplerinden Amed Sportif Faaliyetler ve Sakaryaspor, Diyarbakır Yeni Stadı'nda karşılaştı.

Maçın devre arasında tribünlerdeki Amed Sportif Faaliyetler taraftarları, Sakaryasporlu yöneticilerin bulunduğu bölüme pet şişe attı. Güvenlik güçleri, müdahale ederek gerginliği önledi.

Maçın bitiş düdüğünün ardından soyunma odasına gitmek için sahadan ayrılan Sakaryasporlu futbolculara, tribünlerden plastik şişe ve bozuk para fırlatıldı. Futbolcular, çevik kuvvet ekiplerinin korumasında soyunma odasının yolunu tuttu.

Müsabaka sonrası stattan ayrılan bazı ev sahibi ekip taraftarlarının güvenliği sağlayan polis ekiplerine taş atması üzerine, TOMA ile müdahale edildi. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.03.02 18:52 - Son Güncellenme: 2019.03.02 18:53 - HABER MERKEZİ
A