2 köy daha karantina altına alındı

2 köy daha karantina altına alındı

Kastamonu'nun Küre ilçesinde yeni tip korona virüs tedbirleri kapsamında 2 köy daha karantina altına alındı.

2020.07.06 23:18 - Son Güncellenme: 2020.07.06 23:18 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
2 köy daha karantina altına alındı

Küre Kaymakamlığı İlçe Hıfzıssıhha Kurulu tarafından yapılan açıklamada halk sağlığını korumak ve yeni tip korona virüs salgınının kontrolü amacıyla Küre'de İğdir köyü ile Curalar köyünün 14 gün süreyle karantina altına alındığı, söz konusu köylere giriş ve çıkışlara izin verilmeyeceği bildirilerek, gerekli tüm güvenlik ve sağlık tedbirlerinin azami derecede uygulanacağı kaydedildi. Son alınan karantina kararlarının ardından Kastamonu'da karantina altına alınan yerleşim yeri sayısı 6'ya yükseldi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.07.06 23:18 - Son Güncellenme: 2020.07.06 23:18 - HABER MERKEZİ
A