2 kilo altınla kaçtılar

2 kilo altınla kaçtılar

TEKİRDAĞ'da bir kuyumcuya giren 3 soyguncu, işyerinin alarmını devre dışı bırakıp 180 bin lira değerindeki 2 kilo altını alarak kaçtı. Soygunun fark edilmesinin ardından peşlerine düşen polis ve jandarma ekiplerinin 'dur' ihtarına uymayan şüpheliler, otomobille kaçtı.

2014.01.28 14:01 - Son Güncellenme: 2014.01.28 14:01 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
2 kilo altınla kaçtılar

Hükümet Caddesi üzerindeki bulunan Uğur Kuyumculuk'a gece saat 03.00 sıralarında iki otomobille gelen 3 soyguncu, işyerinin alarmını devre dışı bırakıp, kepenkleri kestikten sonra içeri girdi. Yaklaşık 5 dakikada vitrin ve çekmecelerdeki yüzük, bilezik, küpeden oluşan yaklaşık 2 kiloluk altını çalan şüpheliler geldikleri otomobillerle kaçtı. Bölgeden geçen polis ekiplerinin işyerinin kapısının açık olduğunu fark etmesi üzerine hırsızlık olayı ortaya çıktı.

KASAYI AÇAMAMIŞLAR

Güvenlik kameraları görüntülerinden, şüphelilerin 34 MNG 02 ve 06 FD 5190 plakalı otomobillerle kaçtıklarını belirleyen polis ekipleri, şehrin giriş ve çıkışlarında kontrol noktaları oluşturdu. Polis ve jandarma ekiplerinin barikatlarını aşarak kaçmaya devam eden şüpheliler, İstanbul yolu üzerinden 06 FD 5190 plakalı otomobili terk edip diğer otomobille kaçmayı başardı.

Polis ekiplerinin haber vermesi üzerine işyerine gelen kuyumcu Murat Uğur, 180 bin lira değerinde yaklaşık 2 kilo altın çalındığını belirledi. Şüphelilerin kasayı açmaya çalıştığı ancak başaramadığı anlaşıldı. Kuyumcu ve çevredeki işyerlerinin güvenlik kameralarını incelemeye alan polis olayla ilgili soruşturmayı sürüyor.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.01.28 14:01 - Son Güncellenme: 2014.01.28 14:01 - HABER MERKEZİ
A