2 katlı ahşap ev yandı, yaşlı çift pencereden atlayıp kurtuldu

2 katlı ahşap ev yandı, yaşlı çift pencereden atlayıp kurtuldu

Kastamonu'nun Tosya ilçesinde 2 katlı ahşap ev, yangında kullanılamaz hale geldi. Ev sahibi yaşlı çift, camdan atlayarak yükselen alevlerin arasından son anda kurtuldu.

2022.03.11 22:05 - Son Güncellenme: 2022.03.11 22:06 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
2 katlı ahşap ev yandı, yaşlı çift pencereden atlayıp kurtuldu

Kastamonu'nun Tosya Kuzyaka Mahallesi'nde Safiye (78) ve Ali Dağlıoğlu (82) çiftinin yaşadığı 2 katlı ahşap evde saat 20.00 sıralarında henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. Rüzgarın etkisiyle kısa sürede büyüyen alevler, evin tamamını sardı. Yangın sırasında içeride bulunan Safiye ve Ali Dağlıoğlu, pencereden bahçeye atlayıp evi terk etti. İhbar üzerine adrese çok sayıda itfaiye ekibi sevk edildi. Yangın, ekiplerin 1 saatlik çalışmasının ardından kontrol altına alındı. Soğutma çalışmalarının tamamlanmasının ardından evin kullanılamaz hale geldiği anlaşıldı.

Yaralanmanın olmadığı yangının çıkış nedeni araştırılıyor. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2022.03.11 22:05 - Son Güncellenme: 2022.03.11 22:06 - HABER MERKEZİ
A