2 euro bozduran dilencilere 216 TL ceza

2 euro bozduran dilencilere 216 TL ceza

Muğla'nın Bodrum İlçesi'nde turistlerden aldıkları 2 euro'yu döviz bürosunda bozduran Suriye uyruklu iki dilenci kadın zabıtaya yakalandı. Toplam 216 lira ceza kesilen dilenciler, serbest bırakıldı.

2015.08.12 10:46 - Son Güncellenme: 2015.08.12 10:50 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
2 euro bozduran dilencilere 216 TL ceza

Bodrum Belediyesi Zabıta ekipleri, dilencilik yapan iki kadının turistlerden para aldığını ve hemen ardından döviz bürosuna gittiğini fark etti.

Büroda 2 euro bozduran Suriye uyruklu iki kadını yakalayan zabıta memurları, belediyeye götürdü.

ÜZERLERİNDEN 400 LİRA NAKİT ÇIKTI

Zabıta Müdürlüğü'nde haklarında 'Kabahatler Kanunu'na gören işlem yapılıp her birine 108'er lira para cezası kesilen kadınlar, serbest bırakıldı.

Ayrıca kadınların üzerinden toplam 400 lira nakit çıktığı belirtildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.08.12 10:46 - Son Güncellenme: 2015.08.12 10:50 - HABER MERKEZİ
A