2. Dünya Savaşı gazisi corona virüsü yendi
ABD'de, 2. Dünya Savaşı gazisi 104 yaşındaki Bill Lapschies, corona virüsü yendi. Lapchies'in coronayı yenen en yaşlı hasta olduğu düşünülüyor.
2020.04.02 16:36 - Son Güncellenme: 2020.04.02 16:42 - Dünya - HABER MERKEZİ
05:41
İLGİLİ VİDEO
Bakan Soylu: Kimse kendi memleketine gitmemeli
ABD'de Oregon eyaletinden yaşayan II. Dünya Savaşı gazisi, corona virüsü yenerek hastaneden taburcu oldu.
Salgını yenen Lapschies hastaneden ayrıldıktan birkaç gün sonra 104. doğum gününü kutladı.
Üç hafta önce semptomları yaşayan gazinin, corona virüsten kurtulan en yaşlı hasta olduğuna inanılıyor. Nasıl iyileştiği sorulduğunda bilmediğini söyleyen Lapschies "Daha yeni kurtuldum, her şeyden kurtulabilirsiniz" dedi.
Çarşamba günü ailesi doğum gününü ve iyileşmesini kutlamak için Oregon, Lebanon'daki bakım evine geldi.