2 dönüm ormanlık alan yandı

2 dönüm ormanlık alan yandı

Gaziantep'in İslahiye ilçesindeki ormanlık alanda yangın çıktı. Ekiplerin 3 helikopter ile müdahale ederek söndürdüğü yangında, 2 dönüm alan zarar gördü.

2020.07.31 20:18 - Son Güncellenme: 2020.07.31 20:18 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
2 dönüm ormanlık alan yandı

İslahiye'nin Yeşilyurt Mahallesi kırsalındaki ormanlık alanda öğleden sonra yangın çıktı.

Henüz nedeni bilinmeyen ve rüzgarın etkisiyle büyüyen yangına, ihbar üzerine bölgeye sevk edilen 2 arazöz, 2 su tankı ve 2 iş makinesi ile müdahale edildi. Söndürme çalışmalarına, ormanlık alanın sarp olması nedeniyle Hatay'dan gelen 3 helikopter de havadan destek verdi. 

Ekiplerin yarım saat süren çalışmasıyla söndürülen yangında 2 dönüm alan zarar gördü. Yangının çıkış nedeni araştırılıyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.07.31 20:18 - Son Güncellenme: 2020.07.31 20:18 - HABER MERKEZİ
A