2 çocuğunu Dicle Nehri'ne atarak öldüren anneye idam

2 çocuğunu Dicle Nehri'ne atarak öldüren anneye idam

Irak'ın başkenti Bağdat'ta 1 ve 3 yaşlarındaki 2 çocuğunu Dicle Nehri'ne atarak ölmelerine neden olan anne, 2 kez idam cezasına çarptırıldı.

2021.02.18 16:13 - Son Güncellenme: 2021.02.18 16:13 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
2 çocuğunu Dicle Nehri'ne atarak öldüren anneye idam

Irak'ın başkenti Bağdat'ta Ekim 2020'de 2 çocuğunu Dicle Nehri'ne atarak öldüren annenin yargılandığı davada karar çıktı. Mahkeme, anneye kasten öldürme suçundan 2 kez idam cezası verdi.

​Eşinden boşanan ve çocuklarının velayetlerini kaybeden anne, 1 ve 3 yaşlarındaki iki çocuğunu el-Eimme Köprüsü'nden Dicle Nehri'ne atmıştı.

Gözaltına alınan anne ifadesinde çocuklarının velayetinin babalarına verildiğini belirterek, "Babalarının benim neler hissettiğimi anlaması için çocukları nehre attım" demişti.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2021.02.18 16:13 - Son Güncellenme: 2021.02.18 16:13 - HABER MERKEZİ
A