2. Amatör Küme takımlarından Başkan Aktaş'a teşekkür

2. Amatör Küme takımlarından Başkan Aktaş'a teşekkür

Bursa'nın İnegöl ilçesini 2. Amatör Küme'de temsil eden spor kulüplerinin başkanları Belediye Başkanı Alinur Aktaş'ı makamında ziyaret etti.

2013.04.29 15:29 - Son Güncellenme: 2013.04.29 15:29 - Spor - HABER MERKEZİ
A
2. Amatör Küme takımlarından Başkan Aktaş'a teşekkür

 

Kulüp başkanları, spora destek veren Başkan Aktaş'a teşekkür etti. Akhisar Spor Kulübü Başkanı Mesut Kelebek, 6 takımdan birinin İnegöl'ü temsilen 1. Amatör Küme'ye yükseleceğini söyledi.

 

İnegöl takımlarına yeni sezonda başarılar dileyen Aktaş, biri Yenişehir'den olmak üzere 6 takımın bir grup oluşturduğunu ifade ederek, "Böylece İnegöl takımları tek grupta mücadele ediyorlar. 1. Amatör Küme'de hiç takımımız yok. Temennimiz odur ki, 1. Küme'de bir takımımız olsun. Bunu çok arzu ediyoruz" dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.04.29 15:29 - Son Güncellenme: 2013.04.29 15:29 - HABER MERKEZİ
A