2 Afgan işçi sobadan öldü
SAKARYA'nın Kaynarca İlçesi'nde bir tavuk çiftliğinde çalışan 2 Afgan, çiftliğin yannındaki binada yattıkları odada, soba borusunun yerinden çıkması sonucu karbonmonoksit gazından zehirlenerek öldü.
2016.04.06 11:49 - Son Güncellenme: 2016.04.06 11:49 - Güncel - HABER MERKEZİ
00:43
İLGİLİ VİDEO
Soba can aldı
00:46
İLGİLİ VİDEO
2 işçi karbonmonoksit gazından zehirlenerek öldü
Kaynarca Dudu Mahallesi'nde bir tavuk çiftliğinde çalışan Afgan uyruklu Muhammed Sefa ile Ali Sefa sabah saatlerinde çiftliğin yanındaki binada yattıkları odada ölü bulundu. Olay yerine gelen jandarma ekiplerinin ilk incçelemesinde, odadaki sobanın borusunun yerinden çıkması sonucu işçilerin karbonmonoksit gazından zehirlenerek öldüğü belirlendi. 2 Afgan'ın cenazeleri otopsi için İstanbul Adli Tıp Kurumu'na gönderildi. Jandarma olayla ilgili soruşturma başlattı.