19 yıl aradan sonra yeniden gelen gün ışığı

19 yıl aradan sonra yeniden gelen gün ışığı

İki gözünü kaybeden Mehmet Can Ülkü, yeniden ışığa kavuştu.

2013.09.03 22:44 - Son Güncellenme: 2013.09.03 22:46 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
19 yıl aradan sonra yeniden gelen gün ışığı

Yakalandığı Behçet Hastalığı sonucu iki gözünü kaybeden Mehmet Can Ülkü, yeniden ışığa kavuştu.

İstanbul'da şoförlük yapan Mehmet Can Ülkü, 34 yaşında amansız bir hastalığa yakalandı. Önce sağ gözünde başlayan rahatsızlık sonra sol gözüne sıçradı. Behçet hastası olduğu anlaşılan Can Ülkü, görme yetisini kaybetti.
Behçet hastası Mehmet Can Ülkü gözleri açıldığında ise ilk isteği eşini görmek oldu. Ülkü aynada kendini tanıyamadı ancak 19 yıl yanından hiç ayrılmayan eşi aynı fikirde değildi.
Can ülkü artık desteksiz hayallerine yürüyebiliyor.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.09.03 22:44 - Son Güncellenme: 2013.09.03 22:46 - HABER MERKEZİ
A