19 işçi yemekten zehirlendi

19 işçi yemekten zehirlendi

Eskişehir'de 19 işçi, yedikleri yemekten zehirlenerek hastanelik oldu.

2018.01.09 08:16 - Son Güncellenme: 2018.01.09 08:16 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
19 işçi yemekten zehirlendi

İnönü ilçesine bağlı Kümbet Mahallesi'nde bulunan bir işletmede çalışan 19 işçimesailerini tamamlayarak iş yerinden ayrıldı. Gece boyunca farklı saatlerde Yunus Emre Devlet Hastanesi'ne müracaat eden işçiler, kusma, ishal ve mide bulantısından rahatsız olduklarını belirttiler. İşçilerin iş yerinde yedikleri yemekten zehirlendikleri düşünülürken, soruşturma devam ediyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2018.01.09 08:16 - Son Güncellenme: 2018.01.09 08:16 - HABER MERKEZİ
A