18 yaşındaki genç Sapanca Gölü'nde boğuldu

18 yaşındaki genç Sapanca Gölü'nde boğuldu

KOCAELİ'nin Kartepe İlçesi'ne bağlı Eşme semtinde botla açıldıkları Sapanca Gölü'nde yüzmek için suya atlayan iki gençten biri boğuldu, diğeri sahile ulaşmayı başardı.

2014.06.25 20:22 - Son Güncellenme: 2014.06.25 20:25 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
18 yaşındaki genç Sapanca Gölü'nde boğuldu

 

Eşme semti'nden 18 yaşında Muhammet Tuna ve aynı yaştaki Melih Karagöz sahilden sandalla saat 18.30 sıralarında Sapanca Gölü'ne açıldı. Yaklaşık 40 metre ilerde suya atlayan gençlerden iyi yüzme bilmediği öğrenilen Muhammet Tura çırpınmaya başladı. Tura, bir süre sonra suda kayboldu. Melih Karagöz ise panik içinde bağırarak yardım istedi. Sahile ulaşan Karagöz, bağırıp yardım isterken, botla kurtarma çalışmaları başlatıldı. Ancak kısa süre sonra Muhammet Tuna'nın 12 metre derinlikte cesedi bulundu. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı. 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.06.25 20:22 - Son Güncellenme: 2014.06.25 20:25 - HABER MERKEZİ
A