17 yaşında dehşet saçtı
SAMSUN'da 17 yaşındaki A.S.A. adlı genç, kız arkadaşıyla lokantada yemek yiyen 37 yaşındaki Umut Şimşek'i tabancayla 6 el ateş ederek öldürdüğü iddiasıyla polis tarafından aranıyor. Cinayet anı ise güvenlik kamerası tarafından saniye saniye görüntülendi.
2016.07.13 15:37 - Son Güncellenme: 2016.07.13 15:52 - Güncel - HABER MERKEZİ
Samsun'da 17 yaşındaki genç, lokantada kız arkadaşıyla yemek yiyen şahsı 6 el ateş ederek öldürdü. Cinayet anı güvenlik kamerası tarafından kaydedildi.
Edinilen bilgiye göre, Umut Şimşek(37), kız arkadaşıyla buluşarak Canik ilçesi Karşıyaka Mahallesi'nde bir lokantaya yemeğe gitti. İkili lokantanın balkon kısmında yemek yedikleri sırada yanlarına gelen bir kişi, arkasına gizlediği tabancayla Umut Şimşek'e kurşun yağdırdı. Saldırgan olay yerinden kaçarken, vücudunun çeşitli yerlerine 6 kurşun isabet eden şahıs ağır yaralandı.
Olay yerine gelen 112 Acil Servis ekiplerince özel bir hastaneye kaldırılan Şimşek, burada yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Şimşek'in cenazesi otopsi için Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı.
Olayla ilgili geniş çaplı soruşturma başlatan güvenlik güçleri lokantanın güvenlik kamerası görüntülerinden olayı gerçekleştirenin 17 yaşındaki A.S.A. olduğunu belirledi. Polis, şüphelinin yakalanması için geniş çaplı arama başlattı.